Insan-Insan Istimewa

Thursday, June 9, 2011

Sentimental Value 2007

Salam
n3 khas buat kenangan2 untuk diri sendiri dan untuk anak cucu nanti
(anak sorang n baru umur 3 tahun dah fikir pasal anak cucu, ceh!!)
ngeh...ngeh...ngeh...
semua gambar yang aku publish kat bawah ni merupakan cenderahati untuk guest yang datang masa hari bersejarah aku bersama Hubby di pelaminan
cuma yang takde nasi minyak, muffin dan buah epal
lau makanan2 tu ada ntah apa dah jadi sekarang ni...
ngeh..ngeh..ngeh...
dah empat taun aku simpan
n tetiba teirngat nak masukkan dalam belog
so lau bende2 ni terhilang kang ada jugak kenangan dalam belog
dah taknak merapu lebih panjang
kita tengok...
eh sebelum tu, tema majlis bersejarah aku n Hubby pada 07.04.07 - 08.04.07 ialah kuning keemasan
***wink***

beg kuning keemasan... ada 2 jenis beg.. satu lagi tak sempat nak simpan dah kehabisan stok.

memula nak pakai kertas kaler kuning tapi bila pikir2 lek tak nampak pulak lau pakai kertas kaler kuning so jadila pakai kaler pink...

pasu comel untuk letak brooch ke cincin ke... jauh beli ni kat perak tau.. fresh from the oven, siap tunggu dorang buat lagik.. (alamak terlebih silau pulak)

tapinya bukan aku yang pergi perak semata-mata nak beli pasu ni, aku kirim kat member aku yang kebetulan nak balik perak.. 

bunga telor.. time aku kawin dulu baru nak femes dgn bunga telor gantung2 ni so memang 'in'.. ceh!!!

utk majlis tu ada 3 jenis bunga telor dan hanya yang ini aku sempat selamatkan yang lain dah abis ke tangan para tetamu.. no extra...

bakul anyaman yang berisi towel kecik...time tu pun bakul ni 'in'..

bakul lagi versi ada tutup pulak... aku letak gula-gula + coklat roka time tu... 'In' jugak time tu... kehkehkeh..

semua barang sumbat dalam satu beg + makanan2.. memang padat dan mampat..

~sekian~


No comments: