Insan-Insan Istimewa

Wednesday, June 8, 2011

Rege yang tak masuk!!!!!!

Salam...
n3 auto-publish 
aku tiada di bumi Johor 
sekarang bersama-sama mak+pak mertua tercinta di Pahang


apakah rege yang tak masuk akal itu????
adakah ianya berkaitan dgn gambar yang kat atas tu????
memang teramat berkait sesangat
aku GERAM!!!
#$@%*>!!!!!!!!!!!!
story morynya begini
kejadian berlaku di hospital time aku n d family pergi melawat arwah nenek saudara Hubby
kat spital kanak-kanak memang tak boleh naik melawat 
so Hubby g naik dulu while aku n Adam dok bawah
bila dah takde bende nak dibuat dan nak bagi Adam behave jek
aku ajak Adam g kedai beli air kotak ke jajan ke
then masuk kedai
air kotak memang beli 2 untuk Adam n aku
Adam lak ternampak belon ikan paus yang kat atas nun
aku ingatkan rege belon sama mcm belon yang selalu aku belikan utk Adam 
(sebelum ni pun penah beli belon lebih kurang mcm kat atas tu la kat kedai yg sama)
dulu rege RM 4.50 tapi yang ni...
mak oit memang cekik darah tul.
korang bayangkan aku terpaksa bayar RM 11 untuk 2 jenis air kotak + belon bongok tu
air kotak 1 rege RM1.50 dan 1 lagi rege RM1.80
so korang kira jelah bape rege utk belon bongok tu
aku memang tekejut beruk time cashier tu punch n kuar total rege yg aku perlu aku bayar
dalam masa sama mulut aku ni mcam dikunci utk memprotes
selalunya kalau aku rasa rege tak masuk akal, aku memang akan tanya satu persatu rege barang yang aku beli
erm ntah la...
lepas kejadian tu mulut ni tak abis2 ckp eee belon ni mahal tau
dan disebabkan telah membazir kepada bende yang tak patut
so aku letak belon kat tpt yg Adam tak leh nak capai
tambah pulak Adam tak teringin pun nak main dgn belon yang takde apa-apa function tu
lagi la tambah membazir pulak kan....
aku letak belon bongok tu kat atas peti ais dalam salah satu pasu yang kosong 
baru puas hati aku!!!

Iklan gigi + hidung kembang budak yang selalu bikin hati bonda riang, risau, marah dan segala macam rasa dalam diri tapi bonda tetap sayang budak comel ini walau apapun yang terjadi.
~sekian~

No comments: