Insan-Insan Istimewa

Tuesday, July 19, 2011

Aduhai...

Aduhai..
aku masih di opis pada jam 5.40 petang..
Aduhai..
sian Adam menunggu aku di nursery..
Aduhai..
cepat lah attachment ni diupload untuk dianta ke somebody..
Aduhai..
bergetar jantung ni menengok jam yang terus berdetik
Aduhai..
jangan la sampai Hubby tepon tanya kat mana..
Aduhai...
lambat lagi lah nak balik ni gamaknya..
Aduhai...
Aduhai..
Aduhai..
dah lama tak penah balik selewat ini
Aduhai..
kengkawan semua dah bersenang lenang kat uma
Aduhai..
aku masih menengok pc yang dah boring tgk muka aku ni
Aduhai...

p/s : hanya ini n3 untuk hari ni... langsung tak menjengah belog.. bukan bz sangat tapi tadi tetiba ada iklan yang maha panjang yang membuat aku mengendalakan semua keje2.. sehinggakan aku masih di opis kala n3 ini ditaip... huhuhuuh..... rasa nak nangis...

No comments: