Insan-Insan Istimewa

Wednesday, July 27, 2011

suka salah, banyak cakap salah, hepi-hepi salah, diam pun salah.... nak wat cmner lagik????

tajuk telah menerangkan situasi aku... sekarang ni wat tak kisah dan wat tak bape dengar jek..
kalau hepi-hepi dikatanya kang dapat duka
kalau ketawa dikatanya jangan ketawa kuat-kuat
kalau diam dikatanya eh senyap sunyi jek
kalau.... erm banyaklah kalau nyer dalam bab ini
dah malas nak citer pepanjang kang dikatanya pulak asyik tambah dosa jek
dah stop!!!!!!!!!

p/s : hati dah tak tertahan sebab tu wat n3 pendek nih... lantak lah kalau ada yang nak jadi penyampai berita secara langsung tentang isu ini..

2 comments:

Mamamya said...

good luck dik GA tu mmg cantik begnya... :D

p.s: buat x tau je dik...yg penting diri sendiri hepi...ssh nak puaskan hati semua org.....

akiratoriza said...

mamamya;
akak join la GA tu jugak.. pasal n3 sakit hati pulak, sy memang wat dunno jek. lantak r dia nak pk apa.. kalau asyik nak jaga hati orang memang susah kan...