Insan-Insan Istimewa

Thursday, August 25, 2011

Announcement..

Salam Ramadhan...
mcm gempak jek nak wat pengumuman nih
apakah yang ingin diumumkan????
_
_
_
_
_
_
_
_
_
_
-
-
-
-
--

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aku nak bagitau
_
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri
kepada semua kengkawan blogger yang akan menyambutnya
Sepanjang berhari raya jagalah kesihatan, jaga keselamatan dan jaga apa-apa yang patut dijaga

'Selamat Hari Raya Aidilfitri' dari Adam, Bonda n Ayah..

p/s: mood utk menaip n3-n3 baru memang ntah ke mana tak tau lah... bebanyak sori sebab belog ni sunyi sepi dalam Bulan Ramadhan... erm lepas Ramadhan kot baru aku akan beria-ria taip n3, yelah dah sibuk beraya kan n jumpa sanak saudara & kengkawan sudah tentu byk citer..

8 comments:

ZanaNordin said...

Selamat Hari Raya
maaf zahir batin yerk..

adam...nanti raya datang rumah mak tok batrice tau...baru leh dpt duit raya....ajak bonda datang yerk..

Maya Mayana said...

selamat hari raya,maaf zahir batin,raya pertama - raya ke3 tiada di tenggaroh...

akiratoriza said...

Zana;
Selamat hari raya jugak. Insyaallah aku dtg uma mak ko raya nanti.

akiratoriza said...

Mayana;
Selamat Hari Raya jugak.. xper raya taun ni aku lama kt tgrh, lau smpt aku singgah uma ko.

Kasih Ibu said...

Selamat hari aya juga....=)

Mamamya said...

selamat hari raya dik....klu ada rezeki kita jumpa kat kg nnti yer...

akiratoriza said...

Mamamya;
Selamat hari raya kak, kita jmpa kat kg yerk nanti..Insyaallah..

Wanita2u said...

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html