Insan-Insan Istimewa

Thursday, September 29, 2011

Lauk feveret yg istimewa...



AsSalam korang-korang...
kenapa lauk kat atas tu menjadi terlalu istimewa kat mata aku nih??? 
korang nak tau tak kenapa?????
sebabnya...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
scroll lagik...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sebab
lauk feveret aku nih yang memang feveret aku sepanjang zaman telah disediakan khas oleh En. Hubby kesayangan aku... pandai tak Hubby aku masak???? korang tengok jelah gambar yang telah aku snap tu sungguh menyelerakan kan... memula memang tak bape nak caya biler Hubby cakap nak wat lauk masak paprik.. aku biarkan jek dia bersilat kat dapur sorang-sorang.. bila lauk dah ready terhidang atas meja memang begitu mengujakan.. aku pun tak tunggu lama terus ke dapur cedok nasi 2 pinggan tok aku n Hubby terus makan.. memang sedap beb!!

untuk rasa yang lebih maksima, Hubby letak petai sekali dlm lauk tu.. aku yang tak makan petai nih terpaksa jugak makan tapi bila dah makan takdelah rasa petai sesangat.. jumpa petai terus pas kat dlm pinggan Hubby.. so time makan memang begitu nikmat.. wallah!!!
lepas jek yang ni berjaya dihasilkan memang berturut-turut aku suh Hubby masak... hihihi... jangan lepaskan peluang keemasan bila sudah terbentang di depan mata...
kui...kui...kui...
!tata!

2 comments:

Maya Mayana said...

haha...nmpak sedap :)

akiratoriza said...

memang tak eh silap.. memang sedap banget dong buk!