Insan-Insan Istimewa

Monday, October 10, 2011

minggu lepas dapat hadiah...

AsSalam korang semua...
aku nak update beberapa hadiah yang aku dapat minggu lepas.. satu hadiah dapat dari 'LIKE' dalam facebook dan satu lagi contest sms raya...

 envolepe sudah diterima ditangan pada ntah tak ingat dah... hihihii...

 isi dalam envelope tersebut... memula tu tertanya-tanya gak apakah ini??? jakun kejap... hihihiiiii

 rupa-rupanya beg kain.. boleh isi memacam sebab jenis kain so tak mudah koyak.. beg from tupperware, sukeeeee sangat sebab barang dari tupperware... senang jek contest tu cuma 'like' dlm fb then akan dibuat cabutan saper yang menang, aku rasa sesapa yang 'like' akan dapat hadiah beg ni.. contest ni awal bulan 9 ari tu, then pihak penganjur bagi message dalam fb aku ckp aku terpilih utk memang... aku bernasib baik still dapat hadiah tu sebab lepas 2 minggu aku baru reply messsage tu.. aku ni memang tak selalu on fb... hihihiiii.. papepun thanks kepada Nidza Ahmad, aku ada letak blog tuan empunya kat bloglist aku...

-
-
-
-
-
-


 envelope ni pun dapat minggu lepas gak...

contest SMS menang duit raya dari Kotex... dapat RM 100.. memang teruja betul time anta sms ni tau, bila dikira-kira memang banyak sms yang aku anta tok dapat duit raya nih tau... tunggu jelah bil tepon ujung bulan nih... balik modal jugaklah bila dapat duit raya dari Kotex ni boleh cover bil nanti kan... hihihiiiii...

 cek pun dah dibank-in kan... Alhamdulillah... rezeki dalam bulan Syawal ari tu...
-
-
-
-
-
-
kat bawah ni iklan takde sponsor dari Tupperware... 
last weekend aku ke pesta Tupperware, ingatkan ada sale gielr-giler barangan tupperware tapi takde pun sama jek, yang untung pun orang2 yang memang dah jadi ahli tupperware sebab banyak dapat diskaun... papepun aku dapat jugak 1 tumbler tupperware dengan harga yang murah ckit dari yang selalu dorang jual... ada games jugak dalam games tu aku dapat 2 senduk nasi dengan harga RM 2 tiap satu so untung jugak lah... azam dalam diri sendiri untuk wat collection barangan tupperware, Insyaallah... gambar barang2 yang aku rembat malas nak snap so layan jelah aksi si cilik kat bawah nih..



suka decoration pesta tupperware tu, canteek sangat... aku yang bawak anak ni tak rasa susah pun sebab Adam sonok bila masuk dalam expo tu... sampaikan time aku ajak balik Adam taknak pun... belon memang diberi percuma, tambah hepi Adam lah sebab dapat belon yang memang feveret dia...

2 comments:

misya said...

dapat duit rayalg,congrats

Unknown said...

syoknya dapat hadiah.... :)