Insan-Insan Istimewa

Monday, March 26, 2012

rajin anak bonda....

Assalam korang n selamat pagi Isnin...
monday blues tak rini?????
arini nak citer pasal anak kesayangan yang rajin tolong bonda....
konon-konon rajin lah bila angin kus-kus melanda....
kihkihkih...

adam sekrang memang sukaaaaa sangat tolong aku lipat kain/baju...
eh bukan kain/baju tapi adam sukaaa sangat lipat suar tecit dia sendiri..
lepas siap lipat kalau aku nak betulkan semula pun memang adam takkan bagi aku wat..
so end-up aku letak jelah dalam drawer dengan gaya lipatan yang boleh tahan ok jugak lah...

satu feveret adam jugak bila aku dah siap lipat kain/baju
memang berkobar-kobar lah nak tolong angkat masuk dalam bilik..
bila dah budak yang tolong angkat kain yang dah siap lipat
tambah pulak seme bende memang akan dianggap sebagai mainan
erm alamatnya memang dah tak serupa kain lah gamaknya bila dah sampai bilik
nasib bek uma aku ni cuma sekangkang rimau so rupa kain masih boleh diterima akal
hahahahaaaaa....

so untuk mengubah kefeveretan adam tu
sekarang aku lipat kain/baju dalam bilik jek
dah tak payah nak angkat2 lagik
tu jadi adam sukaaa lipat suar tecit dia...
jom tengok aksi-aksi adam lipat suar tecit tu...

 jangan main-main lipat suar tecit pakai hodded tau...

 aunty-aunty perlu merenggangkan getah suar tecit dulu tau so nanti senang nak lipat.... hihihiii

dah siap lipat dah... senang jek...

 ulang langkah tadi ye... saya memang dah teror lipat suar tecit saya nih... 

yey saya dah nak menang lipat suar tecit nih, bonda banyak lagik nak lipat kain/baju... alamak saya terlebih sengih lah...

dan hasilnyaaaaa.......

*
*
*
*
**
*
*
*
*
**
*
*
*
:)))))
:)))))
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

not bad lah kan.....

still boleh tersusun n berdiri teguh....

nak tengok aksi paling cun anak aku tak???
jom skroll turun bawah...



































































hai aunty..... comel tak saya?????
jangan tanjat boboi tau....
babai...

4 comments:

Zana Nordin said...

ewah...leh pinang dah anak bujang ko nie Wawit..
he he he

anak dara aku tu pun kalau tolong lipat baju
dia pandai lipat seluar jer ko..
habis sumer seluar dia ambil tolong lipatkan...

akiratoriza said...

leh jek lau kte berbesan kan lgpun anak kte tu jarak umur setahun jek...

oakleyses said...

michael kors pas cher, burberry pas cher, longchamp outlet, prada outlet, louis vuitton, ugg boots, jordan pas cher, nike outlet, ray ban sunglasses, christian louboutin uk, nike air max, oakley sunglasses, nike air max, ugg boots, christian louboutin shoes, chanel handbags, polo ralph lauren, longchamp pas cher, sac longchamp pas cher, louboutin pas cher, oakley sunglasses wholesale, kate spade outlet, cheap oakley sunglasses, nike roshe, polo outlet, christian louboutin outlet, ray ban sunglasses, jordan shoes, tory burch outlet, christian louboutin, replica watches, oakley sunglasses, nike free run, longchamp outlet, replica watches, louis vuitton, louis vuitton outlet, uggs on sale, ray ban sunglasses, polo ralph lauren outlet online, gucci handbags, tiffany jewelry, louis vuitton outlet, louis vuitton outlet, oakley sunglasses, air max, nike free, tiffany and co, longchamp outlet

oakleyses said...

vans outlet, lululemon, valentino shoes, nike air max, wedding dresses, nike roshe run, p90x workout, reebok outlet, chi flat iron, jimmy choo outlet, herve leger, baseball bats, timberland boots, soccer shoes, instyler, mcm handbags, north face outlet, ray ban, converse outlet, iphone cases, babyliss, hermes belt, new balance shoes, mont blanc pens, lancel, louboutin, soccer jerseys, ghd hair, mac cosmetics, celine handbags, hollister, asics running shoes, ferragamo shoes, hollister, north face outlet, abercrombie and fitch, oakley, longchamp uk, vans, beats by dre, gucci, bottega veneta, ralph lauren, nike huaraches, nike air max, hollister clothing, insanity workout, nike trainers uk, nfl jerseys, converse