Insan-Insan Istimewa

Tuesday, April 10, 2012

aiskrim Malaysia yang istimewa...

Assalam korang...


sebelum aku wat karangan untuk bagi korang baca, korang tengok dulu aksi-aksi anak bujang aku menikmati aiskrim malaysia yang istimewa ini... kenapa aiskrim malaysia ini sangat istimewa??????







aiskrim malaysia memang dah susah sikit nak jumpa kan.... ingat lagi dulu-dulu masa jadi kanak-kanak ribena, mak aku rajin buat aiskrim ni sebab kalau nak beli bukan boleh beli satu adik badik aku kan ramai... tapi selalunya kalau mak buat mesti rasa tak sedap sebab dapat free, yang beli tu jugaklah yang sedap... so duit belanja sekolah jadi mangsa tok beli aiskrim ni kat uma jiran... 

sekarang ni plak.. adam suka beli aiskrim ni kat uma jiran... dulu 10sen jek tapi sekrang dah jadi 20sen kadang 30sen pun ada jugak... disebabkan tengok adam suka dengan aiskrim ni maka hubby telah membuat tranformasi.... cewah!!!!

time belanja barang basah kat pasaraya maslee, hubby beli plastik aiskrim malaysia ni... dalam hati aku cakap boleh ke dia buat aiskrim ni... dan aku ingatkan hubby tak beria sangat nak wat aiskrim... erm rupa-rupanya balik uma jek terus hubby kayuh wat aiskrim malaysia... rasa macam tak caya jek kan... tapi hasilnya memang menjadi.. hubby wat aiskrim asam boi tanpa guna kodial perasa asam boi pun... erm memang tabik spring kat hubby... dapat lah dalam 12 ketul kot.. dah lama abis pun aku n adam baham... hihihiiiii.. disebabkan hubby yang buat aiskrim malaysia tu yang aku rasa spesel... ngadangadalempangnak????.....
babai...












2 comments:

Maya Mayana said...

puas la adam mkn sEKLIM TU YERK

akiratoriza said...

memang puas.... berbaloi-baloi... hihihii