Insan-Insan Istimewa

Sunday, March 14, 2010

Jalan-jalan dalam tido daaa...

Assalam..
Planning bagai nak gila tapi hujan la pulak petang tadi so semua yang di plan become cancell.. Bila hujan dah turun perkara yang paling seronok dilakukan pada waktu itu semestinya tidur la... aku dan Adam seronok dibuai mimpi indah di petang hari.. Adam tido lena hampir 3 jam.. ( erm bonda Adam pun sama jugak.. kihkihkih )..

Disebabkan semua yang dirancang tak menjadi so aku citer pasal semalam lah.. Semalam aku bawak Adam pergi ke Mc'D Carrefour, JB. Kat situ ada playland so Adam bolehla kembangkan bakatnyer yang sememangnya ligat bila nampak playland.. Nak tau berapa lama aku habiskan masa bersama-sama Adam kat situ.. hampir 4 jam tau, naik kebas punggung aku duduk atas kerusi coz melayan Adam bermain di playland tu...fyi, aku telah beralih tempat sebanyak 3 kali sepanjang berada disitu.. kihkihkih.. 
Aku order quarter pounder burger n Adam pulak Chicken Burger.. Tapi Adam tak abiskan pun makanan tu coz dah sibuk main jek..

Aku risau betul time ni.. Adam asyik turun naik tangga dan dalam masa sama budak-budak lain pun nak naik tangga jugak..

Adam tercegang sekejap coz tengok abang dan kakak ramai sangat.. Adam jadi takut-takut nak main kat situ coz diorang lagi besar dari Adam..

Orang lain naik ikut tangga tapi Adam ikut 'short-cut' naik dari depan jek.. Bijak anak bonda..

Masa ni budak-budak dah kurang ckit.. mana taknyer Adam main kat situ dah lama sangat..

Adam bila nak balik ni??? Bonda dah mengantuk ni...

Pandai pulak la Adam ni lenyek muka dia kat tepi cermin ni....you're so cute, my son!!

No comments: