Insan-Insan Istimewa

Friday, October 15, 2010

Si Sood Part 2

Aku copy fr Khai n aku rasa ape yg Khai tulis memang sesuai dituju khas buat sood :



Bila orang sakit hati dengan kita, macam-macam orang ni cuba buat kan? 
Satu kerja jahat tak menjadi, dia cuba cara jahat yang lain pulak. 
Pendek kata orang macam ni hati dia dah hitam dah. 
Tak senang nengok orang lain senang. 
24 jam panas je bontot nengok orang lain hidup senang hati. 
Ada kemungkinan, dia hidup dalam tekanan, so dia nak orang lain pun turut rasa apa yang dia rasa. 
Orang macam ni memang sampai bila-bila pun takkan maju. Lagi teruk perangai, lagi tinggi hukum karma yang diterima.


sekadar gambar hiasan... kui..kui..kui..


erm....

3 comments:

Putri_Aizat said...

ayat power tuk sood..gambar hiasan tak tahan...

m y a l i s h a said...

i sukaaaaaaaaa...

akiratoriza said...

Gambar hiasan yg penuh dgn makna... huhuhu...