Insan-Insan Istimewa

Wednesday, November 17, 2010

.........

Mood memang dlm keboringan yg amat sgt..
sungguh aku nk buang jek bb celcom ni..
tak beri apa2 nikmat pun kat tuan empunya pun...
apa la nasib nih...
ari selasa lepas dh g Celcom HQ tp jawapan yg aku terima memang sungguh mengecewakan..
tak sangka aku tpt yg paling tepat aku g pun tak mampu nk wat apa2..
baik tutup jek HQ tu..
selalu ckp customer alway right tp....
erm ntah..
huh!!

2 comments:

Putri_Aizat said...

memang hampeh HQ tuh...lansung tak leh nak solve prob...de ke customer yang kene fikir sendiri...hampeh2...

akiratoriza said...

totally memang hampeh... geram aku..