Insan-Insan Istimewa

Wednesday, December 15, 2010

Deco tudung...

Salam...
saper yg nak deco tudung jadi tambah cantik???
meh aku tunjukkan kedai nya..
lau cari tudung n jumpa yg takde bling-bling,
korang le g kat kedai nih..
kedai ini terletak kat KIP Mart Tampoi, Johor Bahru..
aku g try wat n hasil mmg cantik..
tunggu diorang wat pun tak lama dlm setengah jam jek..
meh layan gambar...


Proses susun batu swarvoski (betul ke aku eja nih)..

korang nampak tak??? batu nih cantik n berkilat, rege blh runding..

tekun jek adik ni wat keje 2.. aku tny dia tak penat ker?? dia leh jawab tak pun coz sy minat wat bnd nih.... erm lau aku agaknya dh lama letak jawatan... tekuk lenguh wei nk menyusun batu2 2...

yg nih dh siap susun n lekat ats tudung... design kita leh pilih nk yg camner n adik 2 akan merealisasikan apa yg kita nak... best kan??

ni iron yg digunakan tok lekatkan batu2 ats tudung 2... panas gak lau dok dekat.. adik 2 ckp mmg panas time susun batu 2..


dh siap pun... kasi angin jap biar sejuk coz aku nk try pakai ok ke tak.. mmg ok! puas hati.. semua batu yg aku amik adik ni charge RM29 termasuk cos upah..

batu yg ada kat kedai 2.. yg dh siap design pun ada.. byk pilihan..

nama kedai 2.. kedai ni dok berderet dgn booth2 yg len.. kedai kecik..

kami yg setia menunggu... so korang yg nak try leh dtg kat kedai 2 k..

No comments: