Insan-Insan Istimewa

Monday, December 13, 2010

Malunya aku!!!!

Salam....
n3 pasal malu nih... aku confem korang mesti dpt teka apa yg tlh berlaku melalui pict di atas kan??!! korang nampak kan dlm bulatan yg aku tanda 2... aku nk story nih perkara yang sungguh memalukan tp bila pk lek klakar pun ada... ngeh..ngeh..ngeh...

Ari Jumaat yg aku half-day 2 nk lek kampung 4 wedding bff, besday party n Ameer berkhatan. semua dh msk complete dlm n3 yg sudah2 2... aku pun tak tau time bila koyakan itu terjadi.. samada time aku otw lek kg ker atau time dok berborak2 ngn kaum family aku, tp aku pasan koyakan 2 time dok borak2 lah.. time 2 semua gelak besar kat aku, termasuk aku pun gelakkan diri aku sendiri sambil mulut tak abis2 ckp 'wei malu ar' berkali-kali... tak terbayang camner la org2 yg pasan koyakan kat skirt labuh aku 2 sedang aku mmg tak tau langsung... ngeh..ngeh..ngeh.. meh aku ulang ayat aku 2 ' wei malu ar'... ok skrg nih aku nk rewind semua bnd yg aku wat dr uma sampai la kampung... so tpt2 yg telah aku singgah :

1. Petrol station 4 bg kete aku wat stok bila dia haus nk minum nanti.. elok jek turun kete msk kedai n byr, then benti kat ATM machine konon nk kasi kuar wang tp xleh... jln terkedik2 ke kete n bg kete minum... grk semula...

2. Sampai kat Kota trus ke bank tok kuarkan wang... disitu juga ramai manusia... aku wat muka tak bersalah la kan straight ke ATM machine n wang pun kuar... msk kete then grk lagi...

3. singgah KIP Mart Kota Tinggi beli brg2 bsh.... jalan sambil tolak troli dgn penuh yakin.... pusing 1 KIP Mart cr brg selama setengah jam... lau dh kat market confem org mmg ramai kan... settle membeli msk kete n grk trus sampai kampung...

4. b4 persinggahan tpt2 berkenaan, kuar dr opis g kedai kek n kedai borong makanan ringan.. beli bnd2 yg perlu utk besday party Ameer tp rasanya time ni tak koyak lagi kot... then lek uma packing2 brg, then pick-up Adam at nursery...grk lek kampung..

Cuba korang bayangkan kalau mmg sah koyakan itu terjadi semasa aku dlm kete n b4 aku singgah tpt2 yg aku nyatakan itu.. mak ia malu siot... aku jalan bukan main konon control ayu la walau aku ni tak ayu.. ngeh..ngeh..ngeh... sedang org len dok tgk koyakan yg besar 2... aku msh bernasib baik coz blous yg aku pakai separas lutut n mybe tertutup jugak kot n skirt 2 ada inner yg akan menutupi seluar kecik aku,,, ngeh,,ngeh,,ngeh,, tp malu tetap malu beb!! kalau tetiba sedang aku jalan 2 ada org dtg n tegur aku bgtau yg skirt aku koyak lagi tambah malu kan!!! mujur takde tp hati aku kuat bgtau yg koyakan tersebut terjadi semasa aku dh sampai uma family aku (nk bg sedap hati sebenarnya...hihihi) coz bila dh berborak mmg tak ingat pape dah.. duduk pun main ikut sedap jek... lagipun hayat skirt aku 2 pun mmg dh patut koyak pun coz aku beli skirt 2 taun 2006 dh 4 taun pakai pun so lepas ni misi aku utk mendapatkan skirt labuh yg br.... bila nk shopping nih?????

2 comments:

ZanaNordin said...

adoi wit...
mana nak perasan kan benda2 mcm
tu...aku lagi haru beb!.....terlupa zip blouse aku....time tu kursus...tengah2 makan kat cafe baru perasan baju tak berzip..(zip tepi) ko bayangkan aku dari bilik menapak ke cafe ngan baju tak berzip...giler arrrr

akiratoriza said...

erm mmg haru biru la zana oit...
tak tau la lau ada org tegur agaknya mau tebal muka sampai 10 inci... huhuhu