Insan-Insan Istimewa

Wednesday, December 29, 2010

Minggu Lepas Punya Citer Part 4

Salam
Let d piccas do d talking first...
(tuan tanah malas nk citer pepanjang coz pas tgk gambo korang mesti dh faham)
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#
#

Date : 24 & 25.12.2010
Venue : Felda Serting Hilir (kot), Negeri Sembilan
Bride on the date : My BIL with her wife
Meh nak mula citer nih :
lepas lek fr my kampung keesokkan hari aku n family tecitku telah berOTW ke N9 lak utk attend event kat atas 2..
penat kat uma mak tak abis kagi then sambung lg dgn penat dok dlm kete even aku hanya jadi co-pilot, Hubby mmg tak mau aku ganti coz Hubby ckp aku wak kete cam semut, tambah lagi dgn keadaan jalan yang aku tak bese...
dari rumah kol 10.00 pagi n sampai N9 kol 3.00 petang..
rehat2 jap then kol 5.00 petang g masjid tok acara paling wajib iaitu Majlis Akad Nikah..
Jam 9.00 malam lak Majlis Berinai... aku ingatkan kat Johor jek yang ada rupa-rupanya kat N9 pun ada...
Jam 11.00 malam mata aku dh kuyu, terus lelap...
Esoknya jam 12.30 tengahari kompang dh bunyi... Maka beraraklah pengantin dengan segerombolan family Hubby side....
(Mak ai awal giler pengantin berarak, dah la memang matahari betul2 kat atas pale... lau Johor time yang paling cocok untuk bersanding kol 2.30 petang. erm len tempat len ragam kan!.. )
Selesai majlis, jam 2.00 petang kami terus cabut lek JB semula coz ari Ahad Hubby keje...
Sampai uma kol 8.00 malam....
Aku rasa perjalanan dari JB ke N9 tu macam nak g beli ikan kat pasar jek... ari ni kat JB then esok pun dh sampai JB semula... isk..isk..isk..
Ngeh..ngeh..ngeh..ngeh...

Nota disitu : saper la agaknya yang dok menepung tawar 2 yerk????

No comments: