Insan-Insan Istimewa

Wednesday, December 29, 2010

Minggu Lepas Punya Citer Part 5

Salam.....
Aku janji part 5 ini adalah part yang terakhir walaupun masij ada beberapa piccas yg aku edit tp tak publish.... tgk la len2 masa t aku publish ye...
Semua piccas yang kat bawah ini adalah aksi2 disebalik tabir Majlis Persandigan my BIL....
Tengok jangan tak tengok yerk.... tp jangan sampai muntah lak coz ada wanita paling cantik dlm gambar2 di bawah ...... ngeh..ngeh..ngeh...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Aksi Adam kat masjid... aku bwk dia kuar dari dalam masjid coz suara dia jek yang berkumandang mengalahkan suara tok kadi.... hihihi... tambah neves kang BIL aku bila asyik dgr Adam membebel....

Adam tak mau disnap muka nya.. konon artis la...tp aku tetap dgn misi aku tok snap gak!! sambil 2 mulut Adam tak sudah2 cakap 'taknak, taknak gambar'

Adam dgn mulut yang penuh mentedarah telur rebus...

nampak tak???? Adam dah berjaya wat sign 'peace'..... setelah setahun dgn sign yg salah...

aku suka dgn pict nih...

alamak gelap lak pulak!!!

silap pilih tpt daa... gelap sekali lagi tp tetap anggun... ngeh..ngeh..ngeh... (sila muntah)

my biras, my niece n Adam.... nape jelir lidah 2???

Adam with my BIL..

Us with MIL..

Us..... hepi together ever after, Insyaallah!

Budak tecit yang menarik perhatian coz insan terkecil dlm kump kompang... pandai pulak dok pukul kompang 2!

setelah berarak bersama pengantin ditengahari, terus menyambar secawan air sejuk... tanpa disedari kami telah disnap...

kami lagi nampaknya...

eh kami lagi..

my SIL with my biras n my niece.. alamak seksi la pulok..

sesi mentedarah di meja makan beradab..

nape salah lagi sign 2????

masih sabar menunggu walaupun perut memang dh berkeroncong tahap max.. lepas jek sesi pengantin bergambaran, erm aku tak tunggu lama terus menyantap penuh nikmat... sedap wei makan!!

Nota disitu : dapat teka dah saper yg menepung tawar pada n3 yg sebelum nih???? hihihi...

2 comments:

Unknown said...

i loike pic ke 11 which is u snap urself (i guess).. very candid moment.. for me it was perfecto n wajibul di frame kan

akiratoriza said...

memang kak.. Hubby dh ckp time2 tu gak.. yg ni leh frame kan... hihihi..