Insan-Insan Istimewa

Friday, December 17, 2010

Sesi Makan-Makan lagi nampaknya!!!!

Salam...
aku n opismate telah pergi ke sesi makan-makan lagi... sesi makan-makan yg tak bape nak best tp sebab free so keterujaan utk makan amat la berkobar biarpun dh tau makanan tak sedap... citer dpt makan free nih sebab jabatan aku ada wat persidangan semalaysia so tok lunch terakhir semua warga jabatan Johor dijemput hadir... kami pun taknak la melepaskan peluang coz makan kat hotel 5 star kan! erm nama jek 5 star tp service alamak memang hancus la... (sori yek kat hotel 2 bebyk, ni opinion aku la org len tak tau la pulak)... layan la pict kt bawah ni tapi tak sempat nk wat sesi snap2 bebyk coz kejar masa nk lek opis pulak....


Hotel yang dimaksudkan...

begitu teruja masuk ke dlm hotel... tak sabar nak mentedarah nih...

dlm lif utk ke level 5 tpt makan2 nyer..

memasing maintain ayu padahal perut dh berkeroncong... that guys pun our opismate gak 2 yg memasing wat muka tak malu utk beraksi...hihii...

Muka ayu aku... alahai ayu la konon nyer!!

Mala dgn bilik hotel nyer background...

Main course... erm so-so jek!!

Mmg excited time nmpk kupang nih trus amik byk, ingatkan sedap tp so tasteless!!

Desert2... blh la tahan... huhuhu

Salad blh dipuji sedap.... puashati aku makan...

Desert... konon dgn deco yg menarik tp......

dlm tak sedap 2 full meja kami dgn pinggan.... hihihi... disebalik 2 ini adalah antara sebab aku ckp service kat cni tak bagus... yelah kita nk makan bnd len tp pinggan yg dh digunakan takde pun yg dtg kutip time kami g amik makanan len...

curi2 snap tau.. tu pun ada yg terjerit2 ckp cepat... dlm hotel mmg penuh dgn deco 4 krismas..

kat luar hotel berlatar belakangkan.... tak mau ckp la korang teka n jawab sendiri yerk...

No comments: