Insan-Insan Istimewa

Sunday, March 20, 2011

Cantik tak percikan air ni????








Salam....
cantik tak??
aku ni jakun la pulak bila tgk hasil2 kat atas tadi
erm baru tau nak wat camner utk dapatkan hasil 2
jakun kan???
tapi aku tak pakai kamera yang mahal2 adapunnyer...
ngeh...ngeh...ngeh...

kejadian : dalam bilik air
Adam la yang paksa aku snap gambar dia
sekarang ni ckit2 
'mama, nak peace'
'mama, nak gambar'
mama, amik gambar adam'
ehhh, anak aku ni dah lawan tokey nampak..
dulu kemain payah nak suh bergambar
skrang ni dia pulak yang dok arah kita yerk..
erm memang bermacam ragam la
tapi bonda tetap sayang adam ketat-ketat...

5 comments:

my name is Yana said...

tk titon lg ke beb?dah biasa la tu dgn kamera, syokk tgok gambo sendiri :)

ZanaNordin said...

he he he he...cun beb!
ada bakat nie...
tak kisah pun beb, guna camera compact ke, camera godang ke tu..yg penting inisiatif nak dptkan gambar yg cantik....

akiratoriza said...

mayana;
aku br tau camner nak godeh2 kamera ni hah.. beli dh lama tp baru pandai... hihihi..

akiratoriza said...

Zana;
betul tu aku setuju 100% tp lau ada DSLR lg puashati kot... hihihi...

My Aisy said...

ske pic no. 2 and last...best lah tengok percikan air2 tu...