Insan-Insan Istimewa

Tuesday, May 10, 2011

Bergaya lagik...

Salam....
n3 pun sama jugak dgn n3 yang lepas
pasal si budak comel yang asyik nak bergaya
cuma kali ni
bukan bergaya g skul tapi nak g swimming
korang bayangkan nak ke swimming pun bergaya bukan main
bukan pakai baju ensem2 tapi asyik dengan spek itam hak milik kekal dia
ngeh...ngeh...ngeh...
aku takle nak cakap paper dah
erm takkan dia ngikut aku kot
keh..keh...keh...
bukan takat tu jek wei
selalu time pepagi aku nak bersiap tu dia pun sibuk gak nak bermekap2 mcm aku
aku pakai blusher, dia pun nak pakai jugak
aku pakai lip ice, dia pun nak pakai jugak
aku pakai perfume, dia pun nak pakai jugak
sampaikan ayah si budak comel membebel tak sudah
harap sangat la tabiat ni tak kekal lama
anak lelaki biar la jadi tegap kan, jangan lemah lembut pulak
ok stop merapu
kita tengok jelah gambar budak comel ni dengan pelbagai ragam...
*
*
*
*
*
*
*
budak comel dah tak sabar nak g swimming... pasan tak kesan jahitan dilengan Adam tu. kenangan ketika umur Adam 1 tahun lebih. terkena serpihan kaca pasu bunga, budak yang aktif memang patut pun kene cenggitu. dapat hampir 7 jahitan. aku sebagai mak memang nangis tak henti2 time tu, dah la hubby keje tak tau nak wat mcmne, last2 g uma pengasuh (time tu adam tinggal dgn pengasuh bila aku keje) mtk tolong dengan pengasuh.. baju aku memang penuh dengan darah time tu... 

cantik pun senyum tu... peace jangan tak peace..

mood masih baik lagi nampaknya.. tolong wat dunno bonda Adam kat belakang tu yek! kesian bonda adam terpaksa pinjam spek ayah tau..

yey, mood tak baik dah datang.. agaknya dah menyampah kot tengok Bonda asyik nak bergambaran jek, kete tak gerak2.. sampai peluh2 meradang..

time ni lau dapat kamera kat tangan aku tu memang abis dilempar keluar la gamaknya... budak comel ni bukan boleh tunggu kejap ke, lau boleh semua bende nak cepat. menyampah tau!

No comments: