Insan-Insan Istimewa

Friday, May 27, 2011

Adam and the sword..

Salam
peel budak2 memang pantang nampak barang menan
tambah2 lagi bila pergi pasar malam n ternampak barang menan yang orang dok jual tu
memang terkinja-kinja nak beli 
dan kalau mak+pak buat tak layan mula la dia nak bersehati berdansa depan barang menan tang2 tu jugak
tu yang buat mak+pak naik rimas
eeee menci betul nak melayan bila dah sampai tahap gaban cenggitu

tu yang kekadang bila pergi pasar malam 
jalan2 dan dari jauh dah nampak orang jual barang2 menan
aku akan elakkan tpt tu dari budak comel tu ternampak
aku bukan lokek dgn anak aku nan sorang tu
tapinya kalau dah memang setiap minggu pergi pasar
dan tiap kali tu la nak memborong menan tak ke membazir namanya tu
tambah pulak bende tu memang takkan tahan lama
dua tiga hari jek bertahan lepas tu memang dah tak nampak rupa menan dah
eeee kanak-kanak ni memang tau

ok stop melalut
kita u-turn ke title yang kat atas nun
macam yg aku citer tu
pergi pasar malam memang akan kene cukai
so time tu si budak kecik tersempat untuk nampak org2 jual menan
erm apa lagi terus la dok terkinja2 depan tpt jual menan tu
aku pulak termakan pujuk pulak bila tgk muka budak comel ala-ala memujuk
erm kasi jugak la duit ke pakcik yg menjual tu
bukan main hepi tak hingat bila dapat menan tersebut

dalam kete otw lek uma tak abis2 ckp 'kamen-kamen' a.k.a ultraman
konon2 dia main gaduh2 dgn watak yang takde depan mata
ngeh...ngeh...ngeh...
sampai uma lagi lah ligat dok ke hulur ke hilir dgn menan baru dia tu
jom la kita tengok aksi-aksi si budak comel tu
tapi aku nak bagi warning kat sini!!!
sila jangan hirau semak samun disisi budak comel itu
****wink****




















sword berlampu LED dan setiap kali kita gerakkan sword ni dia akan mengeluarkan bunyi seakan-akan pedang dihunus..

muntah ke tengok gambar yg banyak ini????
kalau termuntah aku mintak mahap la bebanyak yek
ngeh...ngeh...ngeh...
~sekian~

nota kaki : suka betul aku tinggalkan nota kaki kan???? kehkehkeh... ada makna sebenarnya tapi kepada sesiapa yang terasa hati aku mintak mahap la bebanyak... aku tulis ni secara general dan bukan nak kenakan sesiapa harap maklum...

2 comments:

misya said...

biasa la budak2 mmg macam tu,anak sya pun sama ja peel,kalau xdapat menan siap karaoke lg kat psr malam

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan... seronok tgok adik tu main pedang... grea picture all.. senang2 singgah la ke blog saya ;)