Insan-Insan Istimewa

Monday, June 6, 2011

Hasil untuk penggal kedua persekolahan..

Salam
ini n3 auto-publish
time korang baca n3 ni aku sudah tiada di bumi Johor
kerana bercuti selama seminggu ke Pahang
menziarahi pak+mak mertua eden yang telah lama tidak berjumpa

berbalik kepada title tu
n3 ni macam n3 ..... yang lepas
bila nak cuti sekolah jek teacher Adam akan bagi hasil pembelajaran Adam kat aku
so kat bawah ni hasilnya untuk penggal kedua sekolah 
Alhamdulillah, selama setengah tahun belajar ni Adam dah kenal beberapa huruf dan nombor
hepi dan bangga sangat
yelah aku memang takde masa nak ngajar Adam
dan aku memang harap kat teacher skul Adam untuk bagi apa yang patut
tambah lagi aku taknak Adam rasa terbeban
kalau kat skul dah blajar takkan kat uma pun blajar jugak
lama2 kang boring pulak.
takpe pelan-pelan kayuh lama kang paham jugak 

scrapbook Adam.. lebih kurang sama dgn yang dulu...

huruf ni Adam dah kenal..

yang ni Adam konpius selalunya dia akan cakap ni huruf F sambil tapak tangan bawah dagu macam rancangan Fuhhh!!! tu. Maybe teacher Adam ajar untuk sebutan yang betul. 

no. 5 ni dia dah kenal.. sebut belon : ballon. 

sebut bintang lak 'twinkle star' dan terus akan nyanyi lagu twinkel2 little star dalam versi yang aku memang tak bape paham.. 
semua nursery rythem dalam bahasa Inggeris dan aku tak bape nak tau
so lau Adam nyanyi pakai versi dia aku hanya mampu anggukkan kepala jek
memang tak paham beb!!
kelakar pun ada..
tapi aku bangga dengan anak aku nan sorang tu
ngeh...ngeh...ngeh...
setiap perkara baru yang Adam buat akan menyebabkan aku rasa bangga 
Anak sendiri kan sapa tak rasa bangga bila dorang menunjukkan perkembangan dalam diri
~sekian~

1 comment:

Unknown said...

setiap iba bapa pasti bangga dgn pencapaian anak2nya kan...

ok lah ni adam pandai mewarna..cara mengaler tu lbh kurang jer dgn anak2 akak...:)