Insan-Insan Istimewa

Friday, August 5, 2011

Dapat hadiah dalam Bulan Mulia Ini, Alhamdulillah.... Part II

Salam Ramadhan..
Semalam jam 11.00 pagi dapat satu sampul surat dari Putrajaya
aku tau dah isi kandungan surat tu sebab dah baca dalam belog Alycia 
korang nak tau tak apakah isi kandungan surat tu?????
jom tengok nak??????

sebelum tgk isi kandungan, tgk envelope dulu yerk! nampak tak nama maya aku tu????

aku salah sorang pemenang GA 'Ole-ole Sabah' yang dianjurkan oleh Alycia..

inilah isi dalam surat tu.. Fridge Magnet Gunung Kinabalu..

FM ni lain ckit dari koleksi FM2 yang aku ada.. ala-ala 3D gitu memang cun gilos!!!
Neway thanks bebanyak wat Alycia, next time wat GA lagik k...
~Sekian~

3 comments:

misya said...

tahniah

~~@lyci@~~ said...

hehe.. siap letak picca tulisan ku itu.. #malutulisanxcantik ehhe..

harap2 suke yer ;)

tiefazatie said...

wah..cantik2..tahniahsis!