Insan-Insan Istimewa

Monday, September 26, 2011

Adam beraya bersama-sama kengkawannye..

Salam Syawal lagik...
minggu lepas tak boleh nak menghapdet belog sebab tenet opis ni wat hal la pulaksss... kat uma aku memang dah takde main-main tenet ni sebab lappy kesayanganku sudah rosaakkkk jadi ku bikin tukun sahaja.... haahaaahaaaaa.. arini plak ada sedikit kebizian melanda tapi aku tetap amik masa ckit update belog ni sebab n3 arini ni masih berkisar pasal raya, kang lau update lepas raya dah tak best plak kan..

n3 pasal Suasana Hari Raya kat skull Adam... susah betul nak memujuk budak kat atas nun pakai baju raya, memang taknak betul-betul taknak tau.. pakai baju raya ni pun sesudah sampai skull. maybe lepas Adam tgk semua kengkawan pakai baju melayu so dia pun dengan rela hati membenarkan aku sarungkan baju melayu tu kat badan dia.. pagi tu lepas mandikan dia aku cakap arini Adam pakai baju raya, aku tunjuk baju melayu tapinya dia nak pakai baju raya lain (t-shirt kolar+suar jeans)... huhuhuuuu


bila dah pakai baju raya harus ada duit raya.. so Adam pun mengepau Bonda dia mintak duit raya.. sekarang ni dah pandai mintak duit kertas kalau syiling memang tak layan.. kalau Adam kata nak duit 3 so aku mesti kasi dia 3 jugak duit RM1 tu.. yang buat aku ckit marah lepas bagi duit tu entah mana-mana dia cicirkan sudahnya dapat kat orang lain.. kan membazir tu namanya kan...


berkumpul dengan kengkawan kesayangan dia.. ari-ari jumpa kan so Adam memang dah dapat hafal nama sorang-sorang kengkawan dia kat atas tu.. tetiba mengantuk ke Adam oit??? 



 tak sangka plak Adam ada wat persembahan masa jamuan raya tu.. rasa bangga pun ada jugak.. lepas tgk gambar ni (aku tinggal kamera kat teacher Adam time ni) aku tanya Adam wat aper tu??? erm kemain citer apa yang dia wat dengan penuh bersemangat, sejak-sejak dah pandai cakap nih memang keletah abis mulut Adam ni sampaikan aku kekadang yang suh dia diam.. heheheheeeee..

tengok jelah dia yang paling terkedepan, syok sangat menari sampai tak pasan lah tu.. 

 muka penat..

 muka boring dan terpaksa wat 'peace'..

 muka lapar kot???

 kan dah dapat makan... 


jamuan raya ni wat kat skull satu lagi, so Adam n kengkawan ke skull satu lagi nek kete teacher.. kemain ramai lagi satu kete disumbat yerk... aku memang nak g hantar sendiri tapi kang kesian kat Adam takde kawan plak sementara tunggu kengkawan dia sampai.. erm sekali sekala takpe kan.. taun depan memang aku sendiri anta dan amik dia kat skull satu lagik tu..
~tata~

1 comment:

Maya Mayana said...

buat tukun?..kaya nye lappy wat tukun.. :)